Paljonko voin saada lainaa?

 

Myönnettävien lainojen määrät 18-75 vuotiaille ovat 50€ – 150€.

Miksi minulle ei myönnetty lainaa?

Yleisimmät syyt lainahakemuksen hylkäämiseen ovat:

– Virheellinen hakemus
– Tilin omistaja ei täsmää hakemuksen tietojen kanssa
– Virheelliset tai puutteelliset osoitetiedot
– Luottohäiriömerkintä
– Aikaisempi laina konserniin kuuluville yhtiöille on maksamatta tai siirtynyt perintään
– Hakijan ikä on alle 18 vuotta tai yli 75 vuotta
– Oma riskiarviomme estää luoton myöntämisen

Estääkö palvelunumeron esto lainan hakemisen?

Ei estä. Hyväksytty lainahakemus ja lainaehdot tulee vahvistaa sähköpostilla ohjeen mukaan ilmaisen tekstiviestin sijaan.

Mitkä ovat lainaehdot?

Lainaehdot löydät klikkaamalla päävalikosta “lainaehdot”.

Milloin lainaa voi hakea?

Lainapalvelumme on auki joka päivä 24h.

Kauanko lainan tilisiirto kestää?

 

Hyväksyttyjä luottoja maksetaan ma-su 07:00-23:00. Rahan siirto saattaa kestää 1 arkipäivän.

 

Voiko lainaa hakea salaisesta, prepaid numerosta tai yritysliittymästä?

 

Kyllä voi.

Toimiiko palvelu kaikilla matkapuhelinliittymillä?

Kyllä.

Kuinka pitkä on lainan maksuaika?

Kaikki lainat maksetaan takaisin kahdessa erässä 30 vrk + 60 vrk.

Voiko minulla olla monta lainaa samanaikaisesti?

Sinulla voi olla vain 1 laina kerralla.

Mikä on lainan todellinen vuosikorko?

Lainojen vuosikorko on 19,5%. Todellinen vuosikorko lainoissa on 52%-112%.

Miten laina maksetaan takaisin?

Kaikki laskut lähetetään sähköpostilla. Mikäli antamasi sähköposti on virhellinen tai ei vastaanota viestejä, veloitetaan paperilaskun lähettämisestä 2,50€/lasku. Mikäli tarvitset maksuaikaa laskullesi voit sopia maksusuunnitelmasta asiakaspalvelussa.

Laskutusasioissa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme:
Sähköposti: nanolaina@nanolaina.fi

Saako useampi henkilö lainaa samalle pankkitilinumerolle?

Ei saa. Tilin tulee olla henkilökohtainen.

Voiko toinen henkilö hakea lainaa samalla matkapuhelinnumerolla?

Ei voi. Matkapuhelinnumero tulee olla henkilökohtainen ja sen tulee täsmätä hakemuksessa annettujen tietojen kanssa.

Lasku ei tullut perille, pitääkö silti maksaa?

Kyllä. Mikäli et ole saanut erälaskuja sähköpostilla, sinun on oma-aloitteisesti otettava yhteys asiakaspalveluumme. Laskun puuttuminen ei oikeuta eräpäivän muutokseen.

UKK